mix

К’во стана с мен?

Posted on: 10.03.2010

Винаги съм си мислил, че ако ме навести злото то това ще е в почивен или свободен ден. Така и стана. На 3 март, около 10 часа получих остра болка в гърдите, лявата ми ръка започна да се схваща, обля ме страхотна топлина. Едва се добрах до леглото. Болката започна да отминава. Заспал съм. Към 18.00, с помощта на децата си съм в Спешното отделение към нашата болница. Когато прегледа ми приключваше, изведнъж болката в гърдите отново се появи, топлата вълна ме намокри целия. Бях прав, а десният ми крак отказа да ми се подчинява и полу-приведен започнах да налитам на някакви стъклени шкафове. Спасиха ме две медицински сестри. След 45 минути заедно с кревата лежах в реанимационното кардиологическо отделение. Бях получил инсулт и инфаркт.

На 4 март ми направиха коронална графия, нещо като отпушване на запушени артерии с джажи и лекарства. под наблюдението на скенер. В средата на април престои нова операция, за ново отпушване.

Изписаха ме на 7 март. Глътнах много лекарства, вземаха ми много кръв за анализи, кардиограми, кръвното ми спадна до 135:87. Всекидневно, на два пъти вземам по 6 хапчета. За сега съм добре, ако не се брои долната част на десния ми крак, който не ме слуша и ми е нужна помощ при движение, но понякога се справям и самичек.

О, и да не забравя моите благодарности към лекарския екип.

Малко телеграфно се получи. Лошите неща се описват с малко думи.

23 Отговора to "К’во стана с мен?"

Бързо оздравяване

Бързо оздравяване и от мен

Пожелавам Ви бързо и успешно възстановяване!

Казват се с малко думи, щото отминават🙂

Оздравявай бързо и горе главата! (Scent of a Woman е точно правилният филм за такова положение, драматичен, но с хепи енд.)

Не е чак пък толкова лошо да си лежиш в леглото, но вярно, че няма много думи за ситуацията🙂
Оправяй се бързо!

Господ сили да ти даде, да се възстановиш бързо!
Макар и за малко отсъствие, ни липсваше много. Всеки ден по няколко пъти съм поглеждал да видя нещо ново в блога, защото идването ми тук винаги е удоволствие. Жив и здрав бъди!

Не се предавай! Имаш внук да гледаш…
Пожелавам ти повече радостни моменти и скоро да си здрав.

бързо възстановяване!

От все сърце благодаря на всички за топлите думи.
Не познавам отчаяността.
Дано!

Бързо възстановяване!

Е, как се е получил този инфаркт и инсулт? данеби нещо от претоварване? дано скоро се оправиш.. (и все пак не е станало на петък 13-ти.. ;d)

Бързо оздравяване и от мен!

П.С: хубав блог🙂

Напиши нещо, макар и кратично, че взех да се притеснявам. Оправи ли се вече?

Ето как ми тече живота:
Ставам /събуждам се/ в 6:30 часа и слушам новините. Към 7:30 правя лека закуска и вземам дежурните 6 броя хапчета / от общо 12/. Следва : 10-15 минути пред компютъра, четене на международни новини. Разходка по апартамента, с цел изтриване на „спама“ в десния крак, който не ми позволява да ходя продължително. Пречи ми и бързата умора която получавам-силно задъхване, но с по-настойчиви тренировки, смятам да преодолея недъга. Невъзможно е да изляза навън. С акъла, засега съм добре и наред. Така съм до 16 -17 часа , разбира с много спане, след което цикъла се повтаря до 6:30 на следващия ден.
Миналата седмица бях на контролен преглед. Отиването на този преглед е цяло приключение. Промениха дозата на някои лекарства, та сега живее с кръвно налягане 100 : 65. Към средата на Април ще ми правят нова манипулация за прочистване на Аортата- демек ВиК-ато. Тогава, предполагам, ще имам по твърда фармацевтична и физическа програма . Лошото е, че не мога да стоя дълго пред РС-то 🙂

Пожелавам всичко с лечението да е успешно и бързо възстановяване.

Успех и късмет.

Здравейте, не се познаваме, казвам се Христина Христова и попаднах случайно на вашия блог на текста за манифестациите, търсейки в мрежата информация за тези „паметни“ събития. Подготвям материал за списание МОДА и бих искала да ви попитам нещо. за съжаление не разпологам с много време, тъй като в понеделник прикрючваме броя. Моля ви, да се свържете с мен на телефон 0898858493 или да ми напишете на какъв номер мога да ви открия. Предварително благодаря!

Здрасти, от сума ти време не съм влизал тук. Пожелавам ти всичко да е наред!

Здравей, вече почти година не се чува нищо от теб. Жив и здрав ли си?

Здравей Petja, здравей Маркуч,
Жив и здрав съмІ След двумесечни изследвания, на 22 май
2010 г. ме оперираха. В операционната ме вкараха в 7.30 сутринта. Споменьт прекъсва до тук. Децата ми разказват, че в реанимацията са ме откарали в 24.00. Наложило се е три пьти да ми отварят гръдния кош поради лолучаване на кръвоизливи. Спомените от реанимацията останаха непрекъснатите цветни и широкоформатни сънища. Това състояние на медикоментозна кома продължи 31 дена и на 23 юни бях изписан. Сега, може да се каже, че почти на 100 % съм възтановен. с байпаси и нова клапа на сърцето.Ще дойде реда и на блога.

Искрено се радвам, че си се оправил! Дори не знаех дали да се надявам за отговор, тъй че не бързай, не си давай зор, блогът може и да почака. Една хубава новина на ден стига.

Страхувам се, че Канев май няма да може да ни отговори. И аз наминавам оттук, ей така, да видя и с надежда, че нещо се е променило на страницата. Все пак – това ми е един от първите блогови приятели.

Радвам се, че се показа! Жив и здрав да си!

Хей, Канев!🙂 Човеко! Толкова се радвам! И хубаво си наминавам да видя аз дали не си се появил. Добре, че вдигнахме малко шум, че да ни се обадиш. И да не изчезваш друг път така! Ще чакам новите истории. Ех, че весела Цветница!🙂

Вашият коментар

