mix

Кво’ правят тези общинари.

Posted on: 01.09.2009

миене на улици

Вече втори ден подред, специална водоноска мие улицата свързваща Йерусалимска с ХМС /пицарията „Дон Вито/в Младост І. Но както винаги без координация-ВиК не е почистил канализацията от 30 години  и след миенето улицата е малко езеро, и трявба да мине поне 1-2 часа докато водата се просмучи в запушената канализация.

Това ме върна назад във времето през 50-те години. Тогава миеха „кетона“ във Варна редовно, а в София това ставаше обезателно ежеседмично и то късно вечер. Миеше се булевард  „Ленин“, Царя, Раковски, площадите и т.н. Малкото коли, които шареха по София спираха да маркучодържателя  и той срещу цигара, две, обилно им измиваше колите. Цариградското шосе свършваше където сега е БТА, а на мястото на комплекса Гео Милев  беше разположена зенитната въздушна отбрана на София. От ресторант Ропотамо  до зала Универсиада, а по нататък бяха „грейнали житата“  Единствената къща в този район, ако не се лъжа, беше скромната виличка на Багряна-„малка спретната къщурка…“. Място за хубави разходки.

Sorry за отклонението 🙂

5 Коментари to "Кво’ правят тези общинари."

Така беше. А далеч зад парка беше дъновисткият квартал. Като бях гимназист, имах гадже, което живееше там. Вечер докато я изпратя, туй-онуй и си пристигах в къщи за закуска – живеехме в Княжево. 😀

Графе, имах съученик в техникума чието семейство бяха данависти. Много пъти съм бил гост в малката им къщичка с дворче грейнало от цветята. Последният ми спомен от дановистите беше през 1988 година. Беше се чуло, че съветското посолство ще се разширява, но тогава дановистите стояха денонощно на стража на гроба на П.Дънов. Разговарял съм стражниците-бяха готови да отстояват гроба до смърт.
И аз съм кръстосвал нощна София, след като изпратя момичето до тях. Но тогава беше безопасно.

Тези постове със стари истории са винаги много любопитни за четене. Благодаря.

Станков, радвам се поста ти е харесал-ранната соц. София 🙂

Странно, тази сутрин и аз видях как мият нашата малка и скромна уличка. Значи можело!

Вашият коментар

