mix

R.I.P Albosh.

Posted on: 24.08.2009

Албош

Александър Божков за себе си в сайта на Дарик Радио:

„Роден съм на 9 август 1951 г. в София. По образование съм инженер топлотехник. В „Дарик радио” съм от 2000 година. Преди да дойда в радиото съм се занимавал с проектиране, строителство, цимент, Либия, приватизация, политика, управление, преговори, забавления“.

Без Дарик радио, политика и приватизация всичко останало ми е до болка познато.

Много харесвах предаването му по Дарик „Музика за душата“ и блога http://albosh.blog.bg. Голям човек, политик и икономист за което някои дървени глави не можаха да простят.

2 Коментари to "R.I.P Albosh."

Да. И имаше добър вкус за фантастика и книги като цяло. Най-много съжалявам, че медиите успяха да го очернят. Тъжно.

[…] политика и приватизация всичко останало […] Източник: R.I.P Albosh. Posted by admin on Monday, August 24, 2009, at 4:00 pm. Filed under строителство. […]

Вашият коментар

