mix

Видеореклама в списания.

Posted on: 21.08.2009

пепси кола

Компанията Pepsi Co, втора в света по производство на безалкохолни напитки, ще публикува в списанието Entertainment Weekly своя видиореклама. За това съобщава The Financial Times. Видеото ще се бъде поместено на специална електронна хартия и при отваряне на страницата, където е публикувана, ще се задейства.

Обикновената цветна реклама в Entertainment Weekly струва 9 цента за цяла страница, или 9000 $ при тираж от 100 хиляди броя. Специалистите, запознати с тази технология, преценяват, че публикуването на видеореклама ще струва над 1 млн.$ при тираж 100 хиляди броя.

Видео рекламата в Entertainment Weekly ще напомня на вестник „ Ежедневен Пророк“ от филмите за Хари Потър, където картинките и снимките се движеха. Видеото ще се показва на екран с размерите на дисплея на мобилен апарат.

За първи път тази технология на „електронни мастила“ беше използвана миналата година от списание Esquire по повод 75 годишнината си.

Advertisements

2 Коментари to "Видеореклама в списания."

Без значение колко налудничави са нещата във фантастиката, в крайна сметка всичко се сбъдва. Човешкият гений няма граници.
Жалко, че сме на светлинни години от тях. Не като човешки ресурс, защото програмистите ни са невероятни, просто системата е скапана…

Всичко се сбъдва 🙂

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: