mix

Още за рекламата на бира.

Posted on: 20.08.2009

В Беларус беше снета от телевизията  рекламата на бира „Тема“, по подозрение, че тя нарушава нормите на нравственост.

Става дума за рекламата „25 сантиметра“. Сюжета – момиче звъни по телефона на своя приятелка и я пита „ хубаво ли е това – 25 сантиметра“. Приятелката задава уточняващ въпрос: „по вертикала или по хоризонтала“. Чувайки, че е „по вертикала“, отговаря, че „това е прекрасно“. На финала на зрителите се показва бутилка бира „Тема“ с височина 25 сантиметра.

Постът ми е вдъхновен от missby по повод рекламата на бира „Каменица“.

Advertisements

6 Коментари to "Още за рекламата на бира."

Е, то и междинните кадри с червилото и спиралата са асоциативно „насочващи“… 🙂

Много силно са насочващи 🙂

Смешно…, и не съвсем.
Винаги съм се чудела, защо рекламите за бира обикновено са насочени към потребители тип „мачо“, нимфоманки, и пр. екстраординарни пиячи, или иронизират жените-домакини.
В коментарите под публикацията на Бу, мернах и някаква глупост, че ролята на съпругата се свежда до продължаването на рода…Подобни „умници“ най-добре да си наемат слугини, момичета на повикване и да си пият по 25 сантиметра, след като „достойнството“ им се измерва в милиметри 🙂

Всяка реклама е насочена към потенциалните купувачи. В повечето случаи-това са младите хора с по-развинтени фантазии.

Не знам, за нравствеността, обаче рекламата доста добре е направена 🙂 Мерси, че я сподели 🙂

И на мен ми харесва рекламата:-)

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: