mix

Обраха бабичката ми.

Posted on: 22.07.2009

Преди време бях писал, че съпругата ми си счупи рамото и сега носа някаква поддържаща ръката превръзка. Вчера трябваше да посети личния си лекар и тръгна към поликлиниката, всички документи ги държи в малко найлоново пликче. След около час, се звъни на вратата и разбирам, че нещо се е случило-лицето и изкривено от гняв, а в очите и сълзи. Обяснява ми: на пътечката към дома, двама 18 годишни мингяни / да ме извинят защитниците на този етнос/ и издърпали от ръката торбичката и избягали. Тръгваме към мястото на произшествието и първи успех-зървам торбичката и връзката ключове захвърлени в тревата. Портмонето с паспорта, дебитната карта, картата за градския транспорт и 20 лева липсва. Оглеждаме възможните пътеки на бягство на крадците, с надежда да открием документите, но напразно. Следва РПУ, жалба , оглед на мястото на грабежа и т.н. Това ходене до РПУ е заради паспорта. Започва ново вадене на документи. От полицаите разбрах, че в Младост 1 върлува такава банда от известно време и дори имало заловени крадци. Те успокоиха съпругата ми, че  не е била блъскана и удряна.
Днес срещам съседка и тя сподели, че преди три дни, като си хвърляла боклука, двама циганьори и откъснали златната верижката с медалион та и раздрали кожата.
Знам, че това което споделям, не е кой знае каква трагедия. Вероятно няма човек в България незасегнат от грабеж или кражба. Човек да се чувства сигурен по всяко време е голяма работа. Иначе, се връщаме във времето назад, доста назад

6 Коментари to "Обраха бабичката ми."

съжалявам за жена ти 😦

ама да си носиш документите и парите на едно място, в найлоново пликче, в ръка…

Засега, заради счупеното рамо. Май, е добре, че не е носила чанта през рамо-щеше да има и кютек. На възрастен човек колко му трябва.

Не е успокоение, че и други пострадали има. Но поне боят и е бил спестен – не че шокът от обира е малък без бой… Дано поне бързо станат документите.

За всеки един човек обира е шок. Паспорта ще бъде готов в петък-експресна такса. Имаш ли паспорт-останалите документи са готови до три – четири дни, но ходенето е много, дори с кола.

Лична карта- месец.

На вас ви е лесно, на мен ми се наложи да измислям история как са ми откраднали книжката, за да няма поне глоба.

И все пак нямах вашите неприятности.

Вашият коментар

