mix

Бабичката ми пострада

Posted on: 09.06.2009

Вчера следобед, жената прескочи да близкия плод-зеленчук да купи ягоди. След време, чувам непознат женски глас от антрето да ме търси. Скачам и виждам съседка от съседния вход, а зад нея съпругата ми. Благодаря на съседката и гледам: челото обелено, устата и кърви, коляното също обелено и силно кърви а дясната ръка прибрана към тялото е неподвижна заради непоносима болка при всяко движение. Спънала се на някакви стълбички и паднала на земята като прерязано дърво, без да сработи инстинкта за самосъхранение. Хайде в Пирогов. Снимката показва някакво счупване около ставата. Предлагат операция. Жената отказва категорично, пък и лекарите не настояват много. Обездвижват ръката с бинтове. Сега съм в ролята на санитар. Дъщерята и жената тръгнаха до някакъв ортопедичен магазин да търсят някакво специално устройство за обездвижване на ръката при такива травми.

С една дума: да са живи и здрави от Пирогов.

Етикети: ,

9 Коментари to "Бабичката ми пострада"

😦 Дано да се оправи по-скоро!

Дано всичко мине по-бързо и по-безболезнено!

Много здраве и бързо възстановяване

Благодаря за пожеланията за оздравяване 🙂
Жената си купила някаква френска джажа да и държи ръката неподвижна. Но нали е голяма телевизиониска, смее се и казва, че приличала на Гала, която си строшила ръката някога си.

И от мен пожелания за скорошно оздравяване.

красиво, сделал! Благодарю!!!

Бързо възстановяване! Хубаво е, че има висок дух жената! 🙂 Пък за пирогов се учудвам – при нас други неща се говорят за това място. Но всеки споделя собствения си опит.

Канев, сега ще полагаш повече грижи за всичко и ти желая и на теб сили и бодрост.

Нели, благодаря за пожеланията.
За мен Пирогов, е може би, единственото място където те оправят при злополука 🙂

Нели, благодаря за пожеланията.
За мен Пирогов, е може би, единственото място където те оправят при злополука 🙂

Вашият коментар

