mix

Аз вече гласувах.

Posted on: 07.06.2009

EUP09_EN_RGB

В 8:00 часа си пуснах бюлетината, по мой избор.

Утре, очаквам, седемнадесет Матросовци да закрият с гърдите си амбразурата и защитят интересите на България. Хайде, няма нужда! Да защитят интересите на народа, защото интересите на хората и държавата, откакто се помня, винаги широко са се разминава ли.

Дано!

Етикети:

2 Коментари to "Аз вече гласувах."

И аз гласувах. С 11. Пращам моите хора в ЕП защото съм гражданин. Защото законите които се гласуват и правилата които се приемат в ЕП стават правила и закони да нашата държава. А там се работи за демократичната европейска политическа система. Освен това се надявам именно ЕС да научи тук политици, бизнес и Правителство че ПРАВИЛАТА ТРЯБВА ДА се спазват. За мен ЕС е и една дисциплинираща мярка. Моите избранници ще защитават демократичните норми на живот, а те са ИЗТОЧНИК на справедливост, те са стимул за икономически просперитет. Аз съм с консервативни разбирания и старите ценности като дълг, семейство, честност, работливост, достойнство са от голямо значение. Ивмаш ли ги ти си добър гражданин. добър гражданин ли си работиш за доброто на другите. Мразя национализма, не приемам комунизма, презирам демагогията.

Е и този път съм гласувала грешно – в смисъл, че пак моите хора не влязоха. Сега ми е още по-гадно, защото коалицията им „Напред“ се разпадна.

Вашият коментар

