mix

70 години радиотеатър.

Posted on: 30.03.2009

Днес, българския радиотеатър навършва 70 години. Моите спомени от това предаване са някъде от средата на 50-те години. В неделя в 16 часа , аз, сестра ми и брат ми заставахме около радиото и слушахме радиотеатъра. Най-силно впечатление ми е направила постановката „Еленово царство“ по приказката в стихове на Георги Райчев. От това време ми е останала любовта към приказките, тези на Райчев и Николай Райнов.

От една пиеса „Дълбочините на Тускарора“, за изследванията на Марианската падина, дойде страста ми към фантастиката.

Този ми интерес към радиотеатъра продължи няколко години. Танците и момичетата победиха това увлечение 🙂

Вашият коментар

