mix

Рекламата в нета.

Posted on: 20.03.2009

adfusion-percentage-likely-respond-online-ad-types-march-2009

Най-често американските ползватели на интернет обръщат внимание на реклама във вид на информационни статии, съдържаща сведения за бренда. Съгласно резултатите от изследване, проведено от компанията Adfusion, приблизително половината от допитаните са склонни да четат подобни материали и понякога дори искат допълнителна информация за тези брендове.

На второ място по ефективност са търговските оферти, изпратени по електронната поща. Тях ги четат 47 % от ползвателите. Рекламните обявления в търсачките привличат вниманието на 39 %. Само 25 % четат информацията на рекламните банери. Най-ниска е ефективността на изскачащите рекламни прозорци-само 13 %.

Най-охотно търсят допълнителна информация за стоките и услугите от рекламите ползвателите на възраст от 18 до 24 години и тези които печелят над 75 000 $ годишно.

По-подробно за това изследване можете да прочетете тук:

http://www.marketingvox.com/article-based-ads-spark-most-action-pop-ups-least-loved-043531/

В Русия пък, Ruметрия е направило изследвания, коя реклама в нета най-много дразни ползвателите: Изскачащи прозорци-78.2 %; банери-7.4 %; видео реклама-6.5 %; конкретни оферти-3.6 %. 2/3 от полвателите на нета въобще не кликват върху рекламите, от останалите 1/3 само 3.4 % правят поръчки и покупки.

Горните изследвания са за САЩ и Русия където условията на живот е различен от този в България. У нас има ли такива проучвания?

 

 

.

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: