mix

Блогът ми навърши две години.

Posted on: 18.03.2009

На 17 март 2007 година публикувах първия си пост.
Ето някои резултати, а други не мога и да дам, поради липса на умения:
– 72 000 посещения.
– Читатели от 75 страни /от септември 2008 /
– Класации – от 85 до 100 място
Един SEO специалист беше сметнал, че средната продължителност на блоговете е до две години. Аз не зная до кога ще продължа.

11 Коментари to "Блогът ми навърши две години."

па да се надяваме – още две (и след това още две и тъй нататъка) 🙂

Благодаря Лотнги! Не знам дали очите и ръцете ми ще издържат толкова дълго 🙂

72 000 посещения при почти пълна липса на коментари в други блогове, това си е много повече от добър резултат.

Аз също ти пожелавам поне още 2 години блогване.

Благодарности. 🙂

Честит рожден ден!
Явно ще са повече от две – не спира да е интересно тук 🙂

Дано, Дано….както пее Богдана . 🙂

Честито и от мен, чета те с удоволствие http://www.flickr.com/photos/nkwc/2692450454/in/photostream/

ЧРД и от мен!

Честит юбилей!
Бъдете жив и здрав!
Удоволствие ми е всеки ден да „минавам“ през блога Ви.

Честито. Благодаря ти че те има! Много здаве и късмет на теб и това което ни даваш, чрез бога си!

Ger, Маркуч, Каменов, Емин Бей- Благодаря за пожеланията =

Вашият коментар

