mix

Антарктида.

Posted on: 19.02.2009

 

Оушън Нова

Оушън Нова

Ако случайно хвана златна рибка в нечий аквариум, то само там останаха такива, и иска да изпълни само едно мое желание, познайте какво ще поискам. Твърдо-екскурзия с туристически луксозен лайнер до Антарктида. Чувал съм, че екскурзията излиза около 8000 $ + 2000 $ за глезотии. Скъпо, скъпо но миналата година 46 000 души са посетили ледения континент.

Малко е и опасно. Както се вижда от картинката, лайнерът „ Оушен Нова „ с 35 души екипаж и 71 туристи е блокиран от ледовете. Разхождащите се по леда не ми се виждат притеснени

6 Коментари to "Антарктида."

Пожелавам ти да я хванеш в най-скоро време.
Пък опасности дебнат отвсякъде и не си струва да се лишаваме от реализация на мечтите си заради единия страх. 🙂

всъщност 10хил изобщо не е чак толкова висока цена за екскурзия, сравнена с типичните дестинации, които американците посещават

а златните рибки не само „са останали само в аквариумите“ – те са създадени в аквариумите и всъщност никога не са се срещали на свобода. техен предтеча е жълтата каракуда.

Целият ми трудов стаж, почти, е по времето на социализма. Тогава и сега 10 000$ са били недостижими 🙂
Страхът не може да ме спре:-)
Като заговорихме за червени рибки и каракуди, се сетих, че при мен работеше един младеж. На тавана имаше огромен аквариум + малки аквариумчета. Вземаше си по 2-3 дни отпуск, когато чакаше, ден два без да мигне, някакви специални рибки да си хвърлят хайвера или да родят. Беше страшно щастлив след успешните операции.

ами едно време беше трудно – аз малко си спомням, защото съм бил 2-3 клас, но и по времето на социализма и след промените няколко години нямаше никаква информация, нито техника за акваристика.

всички караха на руски помпички с въздух, а информацията беше устно предавани легенди между старите акваристи и една книга на К.Ратай, която наистина е много хубава

едва преди десетина години започна вносът на истинска техника, тогава се разви и интернета, а по-добрите марки започнаха да ги внавят преди 5 години. тогава горе-долу започнаха и първите наистина информативни сайтове на български (част от най-големия имам честта да съм и аз)

Това ми е голяма мечта – да отида на еккрузия в Антарктида. Но …. никога няма да стане.

Вярвай и ще стане…на мен също ми е мечта и знам,че ще отида!

Вашият коментар

