mix

Кръгла годишнина.

Posted on: 01.10.2008

Вчера имах рожден ден. Годишнината беше кръгла – 70 години от както съм пръкнал на белия свят. Получих много телефонни обаждания с дежурните пожелания за здраве и дълъг живот. Получих и четири телефонни обаждания от чужбина, изненадвайки ме, че и там някои се спомнят за рожденната ми дата. Най силно се зарадвах на пожеланията на снахата ми, отправени към «най-позитивния човек, който познава.” и приказките на най-малкия внук “Дядо има ден, ден”

Вечерта приключи в един ресторан, заобиколен от близките ми хора и внуците / от 2 до 16 години/. Пиене, хапване, духане на свещички и много, много приказки. 

Как се чувствам, сега, на 70 ? Свободен човек, отхвърлил робството на човешките страхове от младоста.

Етикети:

12 Коментари to "Кръгла годишнина."

изрод си ти 🙂 на 70 че и блогър – уникален за България 🙂

Да си жив и здвар… И все така млад!

сори за правописната грешка 🙂 ама и на твоите години като стана пак ще ги правя :))))

Свободата явно добре ти се отразява!
Здраве и бодър дух още много време! 🙂

Ами супер!
Честит рожден ден на патерица!

Честито и от мен 🙂 Пожелавам ви лично радвате внуци и правнуци, а нас – задочно 🙂

С малко закъснение, честито и от мен. Много здраве, щастие и още дълги години!

Първо Честито и от мен. Все така позитивен и отворен към новите неща.
А на 30 Сеп и „чичо ми“ също има рожден ден, но той стана на 84 години. Един много скъп и важен за мен човек. Изглежда на тая дата все хубави хора се раждат 🙂

Жив и здрав да си! Ей, ма много се зарадвах — много още радости за теб нататък! Покрай здравето 🙂

Ей, хора благодаря ви за добрите думи и пожелания.
Дени, до 1968 година, 30 септември се водеше като един от най-хубавите празници, като съчетание от думи- Вяра, Надежда и Любов

Поздрави, и поздравления!

Честитя Ви на патерица макар кръглата годишнина !

Здраве и щастие – жена, деца и внуци да Ви радват и обичат!

Вашият коментар

