mix

Чудомир.

Posted on: 16.08.2008

 Обичам да чета дневници, спомени, мемоари. Удоволствието става пълно, ако те обхващат преживяно от мен време и са написани искренно и честно. Така, търсейки нещо в Google, попаднах на дневника на Чудомир, писан през периода 1947-1967 година. Бях чел “ Драсканици в болницата“, но да си призная не знаех за съществуването на Дневника, а той се намирал в нета ето на този адрес:http://liternet.bg/publish2/chudomir/dnevnik/content.htm . Дневника заслужава да бъде прочетен.

Фантазирам си, но имам чувството, че 1947 година не е началото на Дневника. Много журналисти и писатели, сътрудничели с „фашистки вестници“ съгласно следдеветосептемврийската терминология, бяха репресирани и нищо чудно Чудомир да го е унищожил за всеки случай.

4 Коментари to "Чудомир."

Още първите откъси интригуват.
Какво ли ни очаква нататък?
Въпреки че не съм живяла в онова време – правя връзки с познатите за мен времена.
🙂 Дано имам време да чета в нета.

Има неочаквани за мен оценки на писатели и художници.
А аз чета в нета когато къщата заспи-внуците, де.

Ха, благодаря за интересния линк. Наистина интересни и непознати неща откривам там.

И за мен чудомировият дневник е откритие.

Вашият коментар

