mix

Контра на увеличението.

Posted on: 02.07.2008

Вчера беше знаменателен ден-вдигнаха пенсиите с 10.35 % .

За не ни е чак толкова комфортно, към увеличените априори цени на хранителните продукти с 21%, вдигнаха цените и на:

Ток +14,098%

Отопление +12,92%

Газ +5,16%

Градски транспорт +35%

Аз съм слаба карта и единственото ми оръжие е контрата. В случая-намаляване рязко на употребата на цигари. От вчера, пуша само в кръгъл час. Изпушил съм 9 цигари. От 7.07 Започвам да пуша по една цигара на 1 1/2 часа. От14.7-на всеки два часа. Това ми е програмата. Само да не кажа и аз като Марк Твен: „Нама нищо по-лесно от отказа от пушенето-това съм го правил десетки пъти.“

Дано комисията „душманин № 1“ да не каже реконтра, че тогава трябва да заменим водните с въздушни бани и спиране употребата на презервативи, както казва един мой приятел.

 

 

 

5 Коментари to "Контра на увеличението."

Един прост трик, който най-добрият ми приятел прилага с успех – късай от цигарата, преди да я почнеш. Ако скъсаш 1/3 ще пушиш с 1/3 по-малко 🙂

Това обаче не се отразява в намаляване разходите ти …

Пуша повече от 50 години и проблема не е в количеството цигари /да чукна на дърво/ а в разходите. Но аз съм магаре и ще спазвам графика.

Аз не пуша вече 3 седмица

kanew, а тези дето не пушат откъде да спастрят:)

Виж при реконтра:-)

Вашият коментар

