mix

Моя абсолютно идеален свят.

Posted on: 30.06.2008

 

По веригата водка Абсолют, мнозина блогери, П.Събев, Нели и моя ред дойде да дам дефиниция за моя идеален свят. Отначало смятах да премълча отговора на този въпрос, защото едва ли един възрастен човек може да даде свястно определение на това отвлечено поятие идеален свят. За мен, единственият идеален свят е този в божия рай и то в момента на откъсване на ябълката и последвалото съгрешение, което тегне още над човечеството. Или както се казва няма ненаказано добро.

Дали защото, снощи гледайки мача Германия – Испания пихме водка Абсолют с мезета от пушена риба, но тази сутрин реших да уважа тази верижна анкета на водката. Какво си спомням за тази водка Абсолют? Това е втората скандинавска водка появила се на нашия пазар-разбирай Кореком. Първата беше Финландската, втората-Абсолют а третата, ако не се лъжа в наименованието , Данска. Първоначалната цена на първите две водки беше литрова бутилка за 1 $ и по тази причина имам добри спомени в добри компании с добри приятели. Друг спомен свързан с водка Абсолют е вече когато наливахме основите на капитализма и пазарната икономика. Малко преди жанвиденовата зима се осъществи маркетингов проект-конкурс за графити свързани с водката Абсолют върху стените на градската галерия в градинката зад мавзолея. Тогава мавзолеят си беше на мястото.

Защо възрастните хора трябва да бъдат изключени от дикусии за идеалния свят? Защото, както се казва в една книга, едно от най-хубавите неща, свързани със старостта , е, че всичко, което си искал на младени и не си могъл да си го позволиш, вече не го желаеш. Ако ме попитат: ако се преродиш, какъв път би избрал за твоя живот, бих отговорил-същия осеян от мъки, съмнения, сълзи, радост, щастие, жена, деца, внуци и хиляди още съществителни думи. С две думи, за мен стареца, изминатия живот е моя идеален свят. Смешно, нали.

 

Етикети:

7 Коментари to "Моя абсолютно идеален свят."

🙂
Не е смешно, много хубаво си го казал!

Смешното в този риторичен въпрос е, че в младоста си бях голям мечтател и фантаст, нещо което съм загубил във времето. Равам че ти е харесало.

И аз харесах написаното, ама да се свързва идеалният свят с някаква си водка, ми се струва малко преувеличено. И аз живях много добре и интересно, сега продължавам, но алкохолът винаги беше и е само една малка част от цялата тази фантастична фиеста, наречена живот.

Апостолов, както графитите по градската галерия така и тази инициатива ми се струват маркетингово мероприятие.

И на мен ми хареса написаното. А че е маркетингово мероприятие – така си е. Обаче е интересна темата. И пак по малко разкрива част от нас. На когото му е интересно – да чете. За другите – има други теми.

Книгата е остаряла, а не стара – желаеш го, друг е въпросът, че възможността да го имаш не е същата.

Иначе с последното изречение съм съгласен и като Ваш редовен читател си мисля, че ако човек би избрал същия път, значи е живял щастливо.

Вашият коментар

