mix

Балканската война.

Posted on: 13.03.2008

09120117.jpgНа 13 март 1913 година /стар стил/ българската армия превзе одринската крепост. Видя ли тази картина, винаги настръхвам и ме се иска да се поклоня пред тези войни.

5 Коментари to "Балканската война."

на мен пък ми иде да емигрирам в нова зеландия…

Всеки с дертовете и кахърите си-аз с балканската война, ти с Нова Зеландия.

Искам да кажа, че ако стане война, в която се налага да защитавам с живота си България, каквато е сега (а още поповече пък – каквато е била в началото на миналия век), бих предпочел да забягна в Нова Зеландия.

Съжелявам,че няма да мога да те придружа поради напредналата ми възраст. Така се случи , че през живота ми освен беглите спомени от втората световна, видях виетнамската, Египет-Израел 1973 г, Ирак-Иран и гражданската в Ливан. Изживях и опит за отвличане от иракски кюрди. Дано не видим повече такива неща.

E, поне може да разкажеш за тях в блога си 🙂 Ако още не си го разбрал, тия разкази за твои преживелици са най-интересната част от него 🙂

Вашият коментар

