mix

На патерица.

Posted on: 15.02.2008

love_song.jpgНа 14.2.2008 г., в деня на св. Валентин, английският вестник Telegraph публикува петдесетте  най-добрите любовни песни на 80-те години. Първите десет песни имат връзка с You Tube и можете да видите клиповете им. Празникът отмина , но аз реших, на патерица,  да поздравя всички влюбени блогъри с тези десет песни. Пожелавам щастие.

7 Коментари to "На патерица."

хубаво си го изнамерил този материал 🙂
не е само за празника

Много ще се радвам, ако ми кажеш коя песен ти хареса.
Забеляза ли Killer Line-най впечеляващ стих от лириката на песента?

От Killer Line (повечето са доста плитки, добре, че човек не се заслишва много в текста 🙂 ) ето първите ми 3 предпочитания:
1. How could something so wrong be so right
2. Strawberry! Raspberry! All those good thangs
3. We’re so wonderfully, wonderfully, wonderfully, wonderfully pretty/Oh you know that I’d do anything for you.

Като цяло:
1. George Michael – Careless Whisper
2. The Smiths – There Is A Light That Never Goes Out
2. The Cure – Love Cats

Не беше лесен изборът, защото имаше в класацията много дами-изплнителки, пък аз не обичам да ми пее жена 🙂
Разбираемо, предполагам.

Благодаря. Имаме допирни точки.

Сега като се замисля, май ми харесват The Smiths с голямо предимство пред изброените други, въпреки мрачния си текст 🙂 Но има нещо много бритиш, което харесвам.

Хайде сега си ти наред да разкажеш кои ти харесват и защо, няма да мъчиш само читателите на блога с въпроси 🙂

Малко прозаично, но изброените по долу песни не са свързани с любовен сантимент. Просто пътувах много с кола, а в петте касетки които имах бяха записани следните песни:
– Jennifer Warnes & Joe Coker- Up Where We Belong
– George Michael – Careless Whisper
– Lioneel Richie – Hello

здрасти, каня те да участваш в рубриката ми „попитахме блогърите“, ако си съглъсен драсни ми мейл на mail@eminbei.com. Ще се раздвам да участваш

Вашият коментар

