mix

Аз обичам влакове.

Posted on: 10.12.2007

Вижте този блог: http://deputy-dog.com/

За японските влакове!

4 Коментари to "Аз обичам влакове."

Невероятно е как може да изглежда един влак.
Бях гледала някакво филмче за един японец, който толкова обича влаковете, че си направил ЖП-линия в собствения двор с дължина по-малка от 100 метра. И влак с локомотив и вагонче.

И аз обичам влаковете. Този японският ми в твърде лъскав, така като че ли се обезсмисля романтиката на пътуването с влак.

Аз тази година пътувах поне четири пъти с влак, спални и първа класа. Романтиката се изпарява при ползване на тоалетната. Говоря за българските влакове. Иначе има романтика. За това съм писал и в един от постовете си.

Ех и на мен са ми любими. Не може да се обясни на човек, за който придвижването от точка А и точка Б е просто досадната част …

Но съм съгласен за тоалетните …

Вашият коментар

