mix

Малко новини.

Posted on: 21.11.2007

Три дена нямах интернет, а от два дена започнах пак работа. Тя, работата, мога да определя като ишлеме. Започвам около 8.00 а. м. и приключвам около 13 р. м. Местоработата ми е на 10 – 15 минути пеша. Работя в уютна самостоятелна стая. Трима души сглобяваме едно изделие. Аз съм пост № 1 в технологичния процес. Другите двама дори и не съм ги виждал, те работят в различно от моето работно време. За единица от моята монтажна работа е определена цена. Заработвам около 12 – 14 лв./ ден, но поради напредналата ми възраст, не мога да си позволя да финансирам фирмата и се разбрахме заплащането да става седмично. В интерес на истината, за фирмата съм работил преди години в изготвяне на документация за участие в търгове. Основните предимства при тази работа е, че не се блъскам по рейсовете, контакт с нова група хора, временна и най- важнато, че работейки рязко намалих пушенето, което е предпоставка да посрещна както трябва увеличението на акцизите от 1.1.2008 г.

На 19.9.2007 година в поста си „Работа“ бях писал,че започвам работа. Е, по стар обичай да рапортувам: Подписахме договор за експорт на технологична линия за производство на кетчупи, подписахме  договори за изготвяне на проект /част: технолочна/ и за производство на оборудването, изготвихме валутно – финансов план, графици, определихме екипите за шеф – монтаж  и пуск в експлоатация и т.н. През февруари  – март вероятно за кратко време ще се включа в проекта наново, но дано съм жив и здрав.

Етикети:

5 Коментари to "Малко новини."

Mда, понякога и аз си мечтая за работа, която да не ме натоварва интелектуално. Мечтите ми се простират до това да продавам домати, но… ще си останат само мечти.

След 40 + години ти пожелавам да се сбъдне мечтата ти. Между впрочем, тази пролет бях в НИИ по отглеждане на домати. Намира се в близост до двореца Врана. Там всички, включително и тези които торят доматите, считат своя труд високо интелектуален. Да продаваш свои или чужди домати, интелектуалната нагрузката не е по-малка.

лонгалон, честно казано аз пък искам да отглеждам щастливо доматите и някой друг да занимава с продаването им. 🙂
канев, чудесно е, че работиш нещо и си активен, а не просто намусен пенсионер каквито за съжаление има много.

Не мога да бъда намусен пенсионер по простата причина, че свободното ми време минава сред внуците. Не обичам хора, който се държат сякаш гимийте са им потънали, пък били стари или млади.

Във връзка с ненатоварващата работа… Веднъж тайничко завидях на един овчар, като го гледах как серазхожда по полянките и особено на цветущия му език, посредством който благославяще майките на подопечните му добичета! 🙂

Вашият коментар

