mix

Булат Окуджава.

Posted on: 22.09.2007

Направи ми впечетление, че всекидневно хората посещават поста ми за филма „Бялото слънце на пустинята“  явно да чуят песента „Ваше Блогородие, Госпожа Удача“ на Булат Окуджава. Връзката която съм дал към Vbox7  явно не работи и затова днес се зарових да търся песента в Your Tube и в поста си поставих нов линк. Затова пък открих нова песен, за мен, на Булат „Зачем мы перешли на ты“.Тъзи песен той е написал за Agniese Osiecka.Тя е полякиня, известен поет  и преводач на неговите стихове.Той се влюбва в нея. Чуйте песента:

http://www.youtube.com/watch?v=X9cd9VBV3os&mode=related&search=

3 Коментари to "Булат Окуджава."

Супер, благодаря много!
От два дена и аз съм на вълна Окуджава, чието CD вчера случайно изрових при чистката, пасва добре на есенното настроение…

Чудесно е ,че има хора като вас ,които могат и са направили тази стрничка.Благодаря.Доставихте ми истинско удоволствие днес.Аз влезнах само,за да потърся един текст на Окуджава,когото много харесвам и попаднах на вас.Продължавайте да го правите.Стрхотно е наисъина

napravo prekrasno!ne moga da namera edna pesen v pripeva na koiato ima slednite dumi :za russiu za veru za boga ako niakoi moje da pomogne

Вашият коментар

