mix

Рекламно.

Posted on: 08.05.2007

  • Тези дни, пред вратата на входа ни, на земята, видях купчинка жълти книжки-азбучен указател на фирмите и услугите издание на yellow pages. Обичам такива полезни и безплатни книжки. Изненадох се , че имаше, втора ,малка купчинка със стикери и текст: „Моля, не пускаите листовки“  www.yellowpages.bg . Някои вече са си налепили  стикерите по пощенските кутии и вратите на входовете. Аз също не обичам да ми пълнят кутията с листовки, но смятам, че не е етично една рекламна фирма да вкарва 25 -ти кадър анти реклама в главата на потребителите. Е, аз не съм специалист по маркетинг и м0же да греша за стратегията им. 
  • В квартала имаме плодозеленчукар, добро момче и яростен атакист. Вече е разлепил няколко агитационни плакати по повод на изборите за евродепутати. Един от тях ме шокира.Текста/ цитирам по памет/“ Ето, какво щеше да стане ако не бяха българите“. На снимката панорама на Париж, на върха на Ейфеловата кула-минаре. Виждат се поне още четири джамии. Аз ли съм бил калпазанин или лошо са ми преподавали по история, но не си спомням кога сме спасили Франция от исляма.
Вашият коментар

