mix

Фамилни новини-3.

Posted on: 29.04.2007

– След като излекувахме малкия от диарията и болките в ушите от петък ми е като руска краставичка/корнишонче/.Кара варицела. Иначе си е смехурко. Приказките, че детето до 1.5 г има имунитет наследен от майката е легенда.

-Вчера, синът ми, връщайки се от някакво село, ни донесе прясно издоено краве мляко. Сварих го. Каймака дебел половин пръст и е на жълти петна от маслото. Киселото мляко-с нож да го режеш. Това ме накара да си спомня за времето, когато прясното мляко се продаваше от гюмове а кисело мляко- от алуминиеви фасати. Е, малко нехигиенично, но вкуса и миризмата беше на мляко.

Брандовете са хубаво нещо но не и тези в хранително-вкусовата промишленост. Те въвеждат нови технологии в добива на суровината и в преработката.Технически прогрес? Не, резултата е модифицирани храни, липса на спесифичен вкус, стабилизатори, консерванти, оцветители,   ароматизатори, изкуствени витамини и т.н.

Като заговорихме за брандове , прочетox доклада за 2007 на Brandz-Top 100 Most Powerful Brands. №1 е Google , като за първи път измества Microsoft от първото място.Видях брандовете в хранително вкусовата промишленост. Много от тях не са ми сред любимите.

1 Response to "Фамилни новини-3."

Харесва ми стилът ви, не знам защо, но ми напомня на българския език от книгите на Вазов и Алеко. Искренно ви поздравявам за това начинание

Вашият коментар

