mix

Здравейте!

Posted on: 17.03.2007

Да се представя-пенсионер,женен от 44 години,с две деца и четири внучета-две момичета и две момченца на възраст от 6 месеца до 14 години.В книгата на Хорас Браун

„PS.Обичам те“ прочетох следния ПП.:

„Един възрастен мъж на опашката пред мен носеше шапка със следния надпис: Ако знаехме, че внуците носят толкова радост, щяхме да започнем с тях“.Ей,богу ви казвам,така е.

Защо създавам този блог? Не знам, още повече ,че не съм на ти с компа пък едва ли някой се интерисува от мислите на един стар човек в това динамично време.Може би,с надежда, че близките,след време,ще надничат в него с любопитство. 

Мисля си,че болшенството постове ще бъдат свързани с моите спомени.

12 Коментари to "Здравейте!"

впечатлена съм от вас. това е първият бг пенсионерски блог, който ми попадна. ако има и други, бих се радвала да чуя за тях 🙂

И аз съм впечатлен. Не мога да повярвам направо. При положение, че има толкова млади и компютърно неграмотни хора, които не знаят и не се интересуват от нищо, един пенсионерски блог е повече от интересна новина. Повече от чудесна новина. Искрено съм възхитен.

Благодаря.

И аз, и аз:)
Искам само наистина да науча повече за спомените. Моите баби и дядовци си отидоха твърде рано, а Вие можете да разказвате. Говорете, аз поне ще Ви слушам с удоволствие.
С уважение: Ина

Айде и аз в клуба на впечатлените 🙂
Спомени или новини, като са поднесени добре, всичко е ок 🙂
Поздрави 🙂

Все по-интересно става… 🙂

Успех!

Поздравления, току-що открих твоя блог и прочетох една голяма част от нещата написани тук. Страхотни и интересни спомени и позиции, продължавай в същия дух!

Поздрави 🙂

Не знам дали названието „пенсионерски блог“ е правилно, но аз лично съм силно впечатлен. Само така!

Благодаря за хубавите думи.

Най-искрени поздрави и от мен! От известно време си блъскам главата над въпроса как е възможно толкова голяма част от връстниците ми, млади хора, да са така апатично настроени към всичко, и точно сега, в това интересно време, в което имаме привилегията да порастнем, да се развием и да живеем. Как може да не се интерсуват от нищо друго, освен малките си забавлениица. Изобщо не мога да си представя в какво ще се превърнат, когато годинките ги поуморят. Е, надявам се, че ако не постигнем друго, поне, когато станем на вашата възраст, да се държим достойно като Вас – жизнени, немрънкащи, с позиция и отворени към новостите. Поздрави още веднъж.

Браво. Много ви се зарадвах! 🙂

Здравейте,
случайно попаднах на вашия блог, но освен благодаря друго не мога да кажа.
Търсех инофрмация за празника на външнотърговския работиник и нищо не намерих. Ако можете да ми помогнете ще ми е от голяма полза.
Имате имейла ми.
Успех.

Вашият коментар

